FerayeA Kızlar sizler de doğum dersleri var mı? Ne zaman başlıyormuş varsa. Benim doktorum bir dahaki ay da başlaatıyor 7 seans boyunca haftada bir gün bir saat boyunca doğum öncesi doğum sonra emzirme kursu veriyorlarmış. Sizde giden var mı nasıl geçiyor
tumerseyma FerayeA burada da gebe okulları var devlet hastaneleri ücretsiz veriyor, bende haftaya başlayacağım, yoga , nefes egzersizi , bebek bakimi hakkında bilgiler verilecekmiş
Ftsctn_20 Ummugumus bende 24 hafta oldum 7 kilo almışım doğuma az bir şey kalmış zaten canım tekli gebelikte 13-14 e kadar normal o yizde takma kafana 😊
biranne37 Ummugumus bende canım tam 10 kilo aldım ama sırıtmıyor çok 53 el başladım yanaklarım baya doldu karnım bi de
gmz27 Minikkalp4167 ben de serklajlıyım canım 25+6 yım şuanda, yatıyorum hep 9 kilo aldım, hangi haftanda oldun serklaj
Minikkalp4167 gmz27 21.haftamda oldum.ama hep dusuk tehlikem oldugu icin 8.haftadan beri yatiyorum.sen kacinci haftanda oldun
Mrvelis haftada perinatoloji uzmani bebegin biraz fazla kilolu seker testi Yapdir hemen demisdi boyu 23 cm kilosu 566g di bugun seker testi yapdirdim cok sükür hic bisey cikmadi.. simdi 24+3 deyiz kendi doktorum kilosu ve boyu hakkinda bilgi vermiyo ama 30. haftada perinatolojiye tekrar göndercekmis
Suheyla19A biranne37 devlet hastanesi kilosunu soyluyor mu yoksa sizler ozele mi gidiyosunuz kizlar bende 21+4 um ama daha kac gram bilmiyorum soylemediler
Suheyla19A Ftsctn_20 daha hic biseu demediler bana 21+4 haftaligim gerci bebegimi bile gostermiyokar ki kaldi kilo soyliicekler bu haftaadan sonra hastane degistiyorum artik bende bakalim baska hastane nasil ilgilencek