Suheyla19A ben İstanbul'dayım ilk olarak Pendik devlet Hastanesi'nde başladım kontrollere ama hiç memnun kalmadım 5 dj da muayene ediyordu belki sürmüyordu bile bı soru sorucam soramiyordum ben henüz toparlanmadan başka hastayı alıyorlardı sonra hastane değiştirdim yine devlet ama Marmara üniversitesi eğitim araştırma Hastanesi'ne gittim bu sefer muayene 15-20 dk sürüyor neredeyse ve ben çıkmadan hasta almıyorlar ,aklıma geleni soruyorum doktor çok ilgileniyor özel hastane gibi aynı şu an çok memnunum .