biranne37 Deryayaman ayyy aynı birisini buldum ne mutlu bana 🙏🙏🙏 gelişim olarak 1 hafta önden gidiyor demişti doktorum , biraz az fazla önemli değil bebişin açığı kapatır sağlıklı olsunlar annesi 🤲💙
Mrvylmz61 Haftada 380 gramdı oğlumuz. Şimdi 23+4 olduk bir hafta sonra tekrar görmeye gideceğiz bakalım ne kadar olmuş😍
Gonulklky Haftadayız erkek bizimde 430 gramdık geçen hafta ayrıntılıda 36 cmiz umarım sağlıkla gelirleer 😍
Deryayaman biranne37 valla bende cok memnun oldum ama ben şuan tam 21 haftaya gırdım gecen günlerde renklıde 20 haftakıktım 😊 doktorunuz dogum ıcın hangı gün söyledi
spiker_anne Htcugr baksanıza yorumlara 20 haftalık 350 gram olan var ama internette 19 haftalik bebeklerin kilosu için 250 gram normal yaziyor🤔 aklim karıştı😁
Htcugr spiker_anne diğer uygulamalarda yazana göre oooo bizim kız önden gidiyor fln diye artistleniyordum esime 😂😂
biranne37 spiker_anne dimi önemli olan takipteki hekimimizin görüşleri 😍 bana kilo için önden gittiğimi söyledi bebek normal ama :) napalım acıkıyoruz yiyoruz yani 🤦♀️☺️
gozdem06 spiker_anne bu dönemlerde haftada 100 grama yakın alıyor sanırım 18 de gittim 170 gr.19 haftada gittim 285 gr
biranne37 Htcugr 😍 insan kıyas yapıyor ister istemez ama herkesin hamileliği farklı olduğu gibi Benişlerde farklı oluyor ☺️☺️