tumerseyma biranne37 biz şu an 23. Haftadayız 21 haftalıkken 23 cm 340 gramdı. Kiz bebeğim, doktor haftasıyla uyumlu dedi amaaa şu an burdaki yazılanları okuyunca benim ki çok küçük hem boy hem kilo olarak 🙄 açıkçası biraz endişe ettim şu an
biranne37 tumerseyma canım İnan 2 haftada bile kiloya öyle fark atıyorlar ki endişe yapacak bişey yok bence annesi çok çabuk büyüyorlar bu haftadan sonra özellikle
Dilankenger tumerseyma canım bebim bebeğim de 20+0 ken 380 gramdı 21 cm di . bana da boyu kısa gibi geliyor
mmeleky biranne37 merhaba canım benimde 24+2 bi oğluşumuz olcak ama endişeliyim sızıntı şeklinde akıntım olmayabaşladı sizdede var mı acaba
biranne37 mmeleky evet canım ben hastanede çalışıyorum zaten kadın doğumcuma ulaşmam çok kolay oluyor bugün bu sebeple gittim akıntı olur dedi koku olmadığı sürece sıkıntı yok dedi ve Doğuma kadar daha da artacakmış
biranne37 spiker_anne dimi önemli olan takipteki hekimimizin görüşleri 😍 bana kilo için önden gittiğimi söyledi bebek normal ama :) napalım acıkıyoruz yiyoruz yani 🤦♀️☺️
tumerseyma biranne37 inşallah bakalım sağlıklı olsunlar da haftaya gideceğiz umarım almıştır kilosunu 🥰 bu post açık kalsa da düzenli konuşulsa olmaz mi ya mart anneleri olarak 😊
tumerseyma FerayeA Ben mesela bazen yakın haftalarla kiloları gobusleri sorunlari vs merak ediyorum ama post açmak istemiyorum öyle merakımla kalıyorum 😅
FerayeA tumerseyma Al bendenden de o kadar 😂 o zaman ilk sorum gelsin mi 🤭 şimdi ben yurt dışında yaşıyorum burada böyle 10 lu güzel takımlar yok bende internetten sipariş ettim 3 tane sizce fazla mı 10 lu takım 🙄 bir tane de halamız aldı etti 4 tane
tumerseyma FerayeA Ben daha hiç bisi almadım desem 🙈 erken erken deyip baslamadim halâ 😅ama onlu iki tane alacağım bi isimli bi normal
Hiranurhilal FerayeA 4 tane 10lu takim fazla cunku okadar cabuk buyuyorlarki onun yerine 5li takim ve tulumlar alsaydin dicem ama almisin artk
biranne37 Cigdem0707 maşallah canım uzunmuşsun ben değilim 1.63 :) doktorumda boy açısından sana benzemeyecek uzun olacak dedi :)))
FerayeA tumerseyma kıyafet dışında bir şey bende almadım ama burada büyük indirimler ocakta başlıyor hepsini o zaman almayı düşünüyorum 🤔
biranne37 Cisem-22 yaaa maşallah onlara annesi 😍 Rabbim sağlıkla kucağına almak nasip etsin 😍🙏 sana , bana , cümlemize 💜🙏