mrb hemseriler 😂😊👍 bende konyaliyim.bende ilk 6 ay akademi hastanesi dr arzu acar ünsal a gittim.ama dogum ve muayene ucreti cok gelmeye basladi.bide maddi acidan zorlanmaya basladik.o yuzden degistirmek zornda kaldim😭😔 suan 15 temmuza gidiyorum.bulent simsek beye.doktor iyi ama cok hastasi oldugu icin yeterince ilgi gostermiyo.o hastanedr baska doktor onerisi olan varmi.bana onerebilceginiz.suan tam 30 haftalik olduk