Bende 17+5 Kızım olacak inşAllah 😇13.haftaya kadar Anıt hastanesine Sibel Tüzer e gittim memnun değildim. Şimdi Ali Kemal Belviranoğlu'nda Bülent Şimşek diye birine gidiyorum devamlı değil ama.
Açıkçası Medicana Rengin hanım ve Akademi Alanur hanım arasında kaldım da fiyatlar artmış sizlerden okuduğum kadarıyla Anıt bedava gibi geldi bana en son 75 tlydi orası 🤷♀️