Sedatadik mmeleky mrb bende medova ya gidiyorum azer aras ulug doktorum çook memnunum 22+5 haftalıgız konyalı görünce sevindim
mmeleky Sedatadik bende burada konyalılarla konuşmak istedim en azından birbirimize daha yakın oluruz daha iyi yardımcı olabilirz diye sizin doktorunuzu çok duydum iyi olduğunu söylediler bende daha öncelerden hikmet beye gidince devam etmek istedim 7 yıl olmadı benim 😥
Sedatadik mmeleky benim de 8yıl olmadı canım 9.yılımızda tüp bebekle oldu rabb'im böyle nasip etti allah kimseye aratmasın hikmet beyi bende duydum eşime önermiş arkadaşı nette baktım bişey söyleyen olmayınca gitmek istemedim nasip azer hanım mış
dedimolabilirrr mmeleky merhabalar bende Medicana rengin hanıma gidiyorum 34 haftalığız bizde çok memnunum doktorumdan sadece doğum fiyatlarının 1000 tl birden artması biraz can sıkıcı oldu 🤦🏻♀️
2705merve dedimolabilirrr bende medicana ya gidiyorum 35haftalığız yalnız Doğum fiyatlarını sormamıştım hiç ne kadardı ne kadar olmuş acaba☹️Üzüldüm şuan
Sedatadik mmeleky evet 3 bin olmuş en son eşimin arkadasinin hanımı doğurdu kurban bayramında 2bin tl idi
dedimolabilirrr mmeleky evet malesef canım muane 150 doğum 3500 olmuş resmen abartmışlar bence zaten bebek bir sürü masraf yılbaşıbdan sonra olsa anlardım ama durup dururken bu kadar olması şaşırtıcı 😒
mmeleky Sedatadik ne güzel canım rabbim sağsalim bebeklerimize kavuşmayı nasip etsin ben tedavi görmedim kendiliğinden oldu polikistik over vardı
mihr_mah Merhaba kızlar bende 31 haftalığım Rengin hocaya gidiyorum. Dediğiniz gibi 150 olmuş muayene ücretleri doğumu 2500 biliyordum Aralık ayındaki muayenemde soracaktım doğum ücretini bin TL zam çok yüksek 😕
dedimolabilirrr mihr_mah evet canım benim salı günü randevum var vezne ile yine bi konuşacağım ocaktan sonra başka bi zam daha gelecek mi ve bu 3500 normal doğum fiyatı mı sadece diye soracağım haber veririm size
SenaFuat Merhaba hanımlar bende başta medova Mustafa Ulusoya gidiyordum değiştirdim. Şuan Selçuklu tıp Mustafa gazi uçara geçtim 23+2yim 😊
Ikiminnak Merhaba kızlar bende 36+5 haftalık gebeyiim. Konya postu olunca yorum yazmak istedim. 32 haftalıkken doğum ve nefes Egzersizleri aldım sizlerinde almasını tavsiye ederim. Hem güzel arkadaşlıklar kurduk hemde eğitim aldık 2 gün boyunca
Denizvefasulyesi Selam bende konyadayım henüz 11 haftalık hamileyim medovada dr. Azer Uluğ hanıma gidiyorum 😊😊