mmeleky Kızlar haydi tanışalım 24+1 haftalık hamileyim konya medicanada hikmet karabacak doktorum sizler hangi hastaneye gidiyosunuz hamilelik nasıl geçiyo
Hatice_mustafa mmeleky Canım güzel geçiyor şükür. 22+3 anıt hastanesi REFİKA SELİMOĞLU 'na gidiyorum.
Sedatadik mmeleky mrb bende medova ya gidiyorum azer aras ulug doktorum çook memnunum 22+5 haftalıgız konyalı görünce sevindim
dedimolabilirrr mmeleky merhabalar bende Medicana rengin hanıma gidiyorum 34 haftalığız bizde çok memnunum doktorumdan sadece doğum fiyatlarının 1000 tl birden artması biraz can sıkıcı oldu 🤦🏻♀️
Hatice_mustafa mmeleky Evet onda da medicana hastanesine yönlendirdi doktorum ( zeynep ) hanım yaptı. Oda çok ilgili ve guleryuxluydu
mmeleky Hatice_mustafa anladım bende ahmet diye bi doktora yaptırdım detaylı ultrasyonu hiç bişey demedi öyle baktı bişeyler yazdı tamam
Hatice_mustafa mmeleky Yök canım fazla ilgilenmemiş o doktor benim doktorum da yazdı rapor ona kendi doktorum bakacak ama herseyini açık açık söyledi hatta ben minyon bir bayanım boyum uzun bebisime " Minik surat"😀 adını verdi yani baya ilgiliydi.sagolsun .
mmeleky Hatice_mustafa keşke bende ona gitseydim ya denk gelmedi malesef neyse sağlık olsun bende aminyon sıvısı fazla dediler bide bebeğimin bacak boyu bi kaç gün geride gözüktü ama hikmet hoca sıkıntı olmayacağını söyledi dua edelim bebişlerimiz sağlıkla gelsin inşaallah
Hatice_mustafa mmeleky Amin inş kuzum . Benim bebiste 22+3 teyiz ama 21+6 gözüküyor. Bi sıkıntı yok dedi doktorum .
gulsum1214 mmeleky 6.haftamdan beri azer hocaya gidiyorum , o kadar memnunum ki inşallah doğumum da kolay olur. Allah nasip ederse ikincisini hoca nereye ben yine oraya 😂😂
mmeleky Ayse_mira77 ne güzel canım bende hikmet hocaya gidiyorm çok memnunum stresli biriyim o sakin olunca benide rahatlatıyo