meva_asil_moms Eylül ayında yumurta toplamada çatlatma iğnesi kullandım ekim ayında rahim dinlendirme oldu bu ayda 20 kasımda transferim oldu
meva_asil_moms Merve6475 önceki bundan biraz silikti canım yarın kan testi yaptırıcam değerim inşallah güzel çıkar
Merve6475 meva_asil_moms ayy hadi gözün aydın olsun canım duramadın dimi erkenden baktın 🙈ben 9. Günde bakmıstım oda eşimin ısrarıyla bana kalsa dayanırdım 🙈
meva_asil_moms Merve6475 saol kuzum 😊doktorum transferin 7.günü kan ver demişti o yüzden verdim değerim nasıl adete göre 3 haftalık 😊senin 9.gün kaç çıkmıştı
meva_asil_moms dilek0606 https://www.resimag.com/p1/b9475f61732.jpeg Benimde bugün transferin 7.günü kan değerim 55 çıktı şükür 🤲🏻🤲🏻
meva_asil_moms Merve6475 benim önceden 2 düşüğüm olduğu için korkuyorum açıkçası inşallah bu evladımı sağsalim kucağıma almak nasip olur benim için dua edermisin şimdiden Allah razı olsun Allah ne muradın varsa versin rabbim evlatlarını kucağına almayı nasip etsin
Merve6475 meva_asil_moms ederim tabiiki canım ismin ne o şekil edeyim gönlünü ferah tut hayırlsıyla kucagımıza alıcaz bebisleri allahın izniyle
meva_asil_moms Merve6475 mervecim merhaba moralim bozuk biraz transferin 7.günü betam 55 çıkmıştı 11.günü 92.51 13.gün 95 çıktı artışlarım çok az perşembe tekrar kan vericem 😞