Mrspahay dilek0606 Benim 5.gün embryosuydu 10.gün 300 12.gün627 falandı diye hatırlıyorum tabi ilkbaşlarda yüksek cıkması ikiz gebelik ve olduğu içinmiş🤗.
Merve6475 Zeynep_busra benim 14. Gün 1263 geldi canım. İkiz bebeklerim ama doktor kana göre cok degerlendirmemek lazım dedi
meva_asil_moms Merve6475 mervecim merhaba moralim bozuk biraz transferin 7.günü betam 55 çıkmıştı 11.günü 92.51 13.gün 95 çıktı artışlarım çok az perşembe tekrar kan vericem 😞
Seav meva_asil_moms meva_asil_moms canm bnm tup bebekle ılgılı bilgim cok yok ama suan beta degerım benimde boyle 2 gun arayla en fazla 10 artıyordu bır hafta 2 gunde bir beta degerıme bakıldı dıs gebelık teshısı kondu ıgne vurulcagm gun degerım brden atmaya basladı suan sukur keseyı gorduk ınsallah senınde oyle olur🙏
meva_asil_moms Doktorum perşembe tekrar kan ver sonucuna bakalım dedi bu arada transferin 11.günü yerleşme kanamam geldi 1,50 gün sürdü neden böyle oldu anlamış değilim 😞
meva_asil_moms Seav maşalllah canım inşallah benimde senin gibi olur artmış olur inşallah yarın size yazarım sonucumu 🤲🏻