meva_asil_moms Merve6475 resim gönderiliyormu buraya benim transferimin 5.günü bugün test yaptım silik çizgim baya belli dün öğlen yaptığımda çıkmamıştı
hemsireanaa meva_asil_moms maşallah canım evet silik çizgi görünüyo ben hergün yaparak koyulaşmayı takip etmiştim 12.güne kadar
Secilozcan meva_asil_moms merhaba canım dondurmuş transfer nedemek bir de şu beşinci üçüncü embriyo ben bu konuya çok fransızım?
Cigdembakar dilek0606 hayırlı olsun öncelkle bende tüp bebekle hamileyim ve değerlern tam iki kat artması şart değil 1.6 katından az oldğu zaman sağıksz gebelk olabilir diye bakıyormş doktorlar doktorum öyle demişti
meva_asil_moms Cigdembakar teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için dizinde hayırlı olsun Allah razı olsun 🤲🏻
meva_asil_moms Merve6475 bugün dünden çok az koyu normalmi acaba birde dün akşamdan buyana şiddetli sırt ağrım var
Zeynep_busra dilek0606 mrb bende tup bebekle hamileyi 7+3 ben 12. Gün yapmadim 14. Güne kadar bekledim sabırla 😁
Cigdembakar meva_asil_moms gittikçe koyulaşmadı normal siz transferdn önce çatlatma iğnesi kullanmadınz sanırım