dilek0606 Merhaba arkadaşlar.. 5.kez tüp bebek denemem, beta baktırdım ikişer gün arayla ama tam iki katı artmadı sonuçlarım sizce nasıl değerlerim?? transferimin 12. Günü 70 14.günü 189 16.günü 329 18. Günü 526 sizce nasıl nasıl sizce???
Pesperu dilek0606 merhaba tebrikler değerlerin gayet güzel artmış,bende tüp bebekle hamile kaldım illa 2 kat artacak diye bir durum söz konusu değil.Artışların gayet düzenli gözüküyor
kertenkeleannesi dilek0606 bende tüp bebekle hamileyim canım illa hemen iki katı artmayabilir sonra aniden de yükseliyo bazen🥰doktorun ne diyo değerlerine
Merve6475 dilek0606 bende tüp bebekle hamileyim canım 8 haftalık olduk ikiz benimde iki katı artmamıstı sıkıntı etme yüZde 60 artış yeterli diyo doktorlar
dilek0606 Pesperu ayy canım benim çok tesekkür ederim mutlu ettin beni 🙏🏻Heryerde 2 kat artması gerek yazıyo korktum acıkcası
Bebekveannesi Bende tüp bebekle hamile kaldım benim de iki katı artmadı şimdi 36 haftalık hamileyim canım allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin güzel bir hamilelik geçirirsin inşallah🙏🏻
dilek0606 Bebekveannesi Allah tamamına erdirsin canım sagasağlim bebişini kucağına alırsın inşallah🙏🏻Korktum işte 2 kat artmayınca biyerde sıkıntı var diye☹️Doktorum gec döllenme olabilir demişti ilk tahlilimi verince düşük demişti.. tutunsunda gec tutunsun demi😉
dilek0606 kertenkeleannesi doktorum 2 hafta sonrasına randewu verdi gidince görcez bakalım canım inşallah dewamı gelir🙏🏻
dilek0606 Merve6475 %60 %70 arası gidiyo cok şükür değerlerim ama korktum işte 2 kat yazıyor hertarafta içimi rahatlattınız sagolun🙏🏻Saga saglim bebişlerinizi kucagınıza alırsınız inşallah🙏🏻🙏🏻
meva_asil_moms Benimde bugün transferin 4.günü 5.gün blast embiryosu transferi oldum doktorum transferin 7.günü kan testi yaptır dedi siz idrar testi nezaman yapmıştınız
dilek0606 meva_asil_moms ben transferimşn 7 günü yaptırdım kanda beta 13 cıktı Günüde yaptırdım 17 cıktı üzülmüştüm cok düşük diye, sonra 12. Günü cok şükür 70 olmuştu, yaptır ama moralini bozma bi anda değişebiliyor sonuçlar
Merve6475 meva_asil_moms erken demis ya bana transferin 12. Günü kan testi yaptr dedi ben dayanamayıp 9. Gün yaptırmıştım 5. Gün embriyosu benimde
Ayse-gul meva_asil_moms bence yapma 12. Günü nü bekle ben 10. Gün indrarda yaptım ckti yinede gtmedin gününü bekledm çatlatma iğnesinin etkisi devam edebiliyor çünkü oyuzden beta yüksek çıkabilir çok zor biliyorum ama bence bekle
meva_asil_moms dilek0606 https://www.resimag.com/p1/b9475f61732.jpeg Benimde bugün transferin 7.günü kan değerim 55 çıktı şükür 🤲🏻🤲🏻
dilek0606 Merve6475 bana 12 . Gün yaptır dedi ben duramadım 7. Günü ilk testimi yaptırdım kanda😉idrar testim 12 günü silik çıkmıştı
meva_asil_moms Merve6475 kişiden kişiye göre değişebilir bence benim gittiğim doktora tüp bebek yaptıran bir akraba 5.gün idrar testi yaptı silik çizgi çıkmıştı..bakalım inşallah benimde 7.gün pozitif çıkar bu arada benim 2 düşüğüm var eşimde verikosel Çıktı düşük sebebi bu dedi doktor birde ileri haraketlilik %6
Merve6475 meva_asil_moms çıkar cıkmasına benim 9. Günde değerim 259 du ama garanti etmek lazım bence bizde varikosel yokta ileri hareketlilik %10 insallah sende güzel haberler alırsın 🤲
meva_asil_moms Merve6475 resim gönderiliyormu buraya benim transferimin 5.günü bugün test yaptım silik çizgim baya belli dün öğlen yaptığımda çıkmamıştı