illkayy aile hekimleri ve hemşireleri çok ilgili oluyorlar.Bnm hemşiren öyle ilgileniyor ki normalde devlette doktor hemşire peşinde biz koşarız.Kadıncağız sağlık ocağında bnm peşimde koşuyor gel kalbini dinleyelim, gel sonuçlarına bakalım detaylıca anlatıyor.D vitaminim düşükmüş gitti d vitamini verd bana.Bol su içmemi tavsye etti içemiyorum diyince oturttu beni başladı güzelce anltmaya.Ben çok seviyorum hemşiremizi.Kan ve idrar testlerimi aşılarımı hep sağlık ocağında yaptırıyorum.D vitaminlerimi de onlar veriyor☺️ Çiçek valla hepsi