illkayy canım hayırlı olsun gebeliğin sağlıkla kucağına al bebeğini inşallah. Folik asit kullanmaya başla hemen. Daha önce yazıp söyleyen olmuştır belki bilmiyorum ama 😊 yine de hayırlı olsun demek için yazmak istedim. Folbiol kullanabilirsin folik asit olarak . Ayrıca ultrason ile bakılınca kese bile gözükmez daha çok yenisin. O yüzden bakmamıştır doktor. Ama tabi bilgi vermesi gerekiyordu. Bazı doktorlar acımasız boşver hiç üzülme. Hamileliğini de 3 ay kimseye söyleme 2 kez bebeğim karnımda öldü birisini daha 2 hafta önce kaybettim. İyi göz bile olsa bakan nazar değdiğini düşünüyorum. Allah sağlıklı hamilelik geçirmeyi nasip etsin. Haftada 2 gün balık ye 😊