Salcali illkayy hayırlı olsun bebiş.. canım ben test yaptım evde direk doktora gittim doktor da ultrason da gördü keseyi kan testine gerek duymadı.. bence başka bir doktora direk git ultrason da baksın
illkayy Salcali henüz kadın doğuma gidemedim il dışı seyehate çıktık döner dönmez ilk işim gitmek olacak.Ben yine de ne kadarlık diye emin olmak amaçlı test yaptırdım
Slnbsr illkayy daha erken hemen niye dış gebelik diye testlere başvurup strese giriyosun bekle bi ultrasonla baksın doktor o söyler zaten sana
illkayy Slnbsr önceki gebeliğim kimyasal olduğu için kan değerim çok düşüktü.Sağlıkçı olduğumdan ötürü anlıyorum bu tarz sonuçlardan o sebeple baktırdım
Sbl_U illkayy canım öncelikle kendine daimi gideceğin iyi bir doktor bul ve ailedeki kromozom bozukluğu hakkında bahset inşallah gebesindir ve güzel bir hamilelik geçirirsin stres yapma doktorun geneli böyle boş ver☺️