illkayy canım benim değer düşük de olsa çıkmış sen en yakın zaman da hatta mümkünse hemen folik asit ve progestana başla, folik asit bebek olmasa bile olsun diye kullanılan bebek varken de bebeğe destek olmak için alınan bir ilaç.progestan ise hastalık zamanın şuan daha bir nokta kadar olduğu için kanla birlikte gitmesin diye alınıyor düşük olmasın diye. Ablam kadın doğumda çalışıyor benim De hastalıktan bir hafta önce test yapmıştım değer 47 çıkmıştı ablamı Aradım ve doktora söylemiş Oda bu ilaçları kullanmaya başlamamı söylemiş bende kullandım 2 hafta sonra doktora gittim 5 haftalıktı doktor bir ilaç kullanıyor musun dedi bende folik asit ve progestan dedim ooo ne güzel dedi, şaşırdı bende ablam önerdi dedim iyi devam et dedi şuan da 7. Haftadayım ☺️Biraz uzun oldu ama inşallah yardımcı olur