illkayy benimde ilk değerim 7,86 idi 2 gün sonra 40,69 a yükseldi, Sonrasında da yükselmeye devam etti🙏🏻folik asit kullan ben folio kullanıyorum. Bunu kendi doktorum vermişti.
folbiol Kullanma genelde doktorlar tarafından pek tercih edilmiyordu ben ilk öğrendiğimde farklı bir hastaneye gitmiştim folbiol vermişti doktor sonrasında kendi doktoruma gidince dozu yüksek olduğu için doktorlar önermez genelde diyip değiştirdi bilgin olsun canım, inşallah sağlıkla ilerler sürecin 🙏🏻❣️