EbruColak 30 haftalik olunca mutsuzluk huzursuzluk oluyor bana oldu cunku sanki tek basina hamilelik geciriyomus gibi hissettim uyku yoktu agrilar oluyordu ve bebegim geceleri hic uyumaz sürekli sabaha kadar hareket halindeydi tekmelerinden ve agrilardan uyuyamazdim mutluydum ama mutsuzmuş gibi olurdum bi an once dogurmak isterdim
Haftalar cok zor gecti tabiki nasil geçecek bu 9 ay derdim
Cok şükür doğurdum sonunda 12 gunluguz suan Allahim kolaylik versin inşallah 😍🤗🙏🏿