EbruColak EaE Allah analı babalı büyütsün 🤲🤗 ne bulantısı ne tansiyonu ne psikolojisi bitiyo valla sonunda onlara kavuşmak olmasa çekilmezki 😊
EaE EbruColak Allah razi olsun teşekkür ederim insallah sizde sağsaglim cabucak kavuşursunuz bebeğinize
Bsra_95 EbruColak İnşirah suresi falan oku canım yada dinle eve dinlet kendin dinle. Surekli oku. Ferahlatıyor. Bir tek ondan fayda var.
Bilgeninannesi EbruColak yani 30 haftadır böyleyse hormonal diyip yerinizde oturmanıza şaştım doğrusu bu derece takıntısıysanız profesyonel yardım almalısınız.
EbruColak Bilgeninannesi 30 haftadır bu şekilde değil sohbetin bi kısmında belirtmistim güzel geçen bi hamileliğim vardı son zamanlarda bu hale geldi ama zaten destek almaya başladım
Bilgeninannesi EbruColak valla destek almak çok iyi geliyor ben de nişanlılık dönemimde almıştım sizi tebrik ediyorum 😊
EbruColak mehtap5506 OKB teşhisi konmuştu daha önce de vardı ama doktorum hormonlarin da tekrar tetikleyebilecegini söyledi şuanlik terapi yeterli oluyo 🙂
EbruColak Bilgeninannesi sonuçta bu da bi rahatsızlık fiziksel olanlar gibi 🙂 bence her insanın dönem dönem ihtiyacı olabilir 😊
EbruColak mehtap5506 bazen insan kendi kendime mi yapıyorum acaba diyo ama öyle değil gerçekten anlıyorum sizi
mehtap5506 EbruColak Insan hastaneye gidince ağlar mı? Doktor iyi dedikten sonra iyi oluyorum ama gerçekten elimde değil bende rahat olmayı isterim ama rahatsızlık bu insanlar sürekli takma takma başka birşey yok
EbruColak mehtap5506 aynen öyle takma deyince takmayacagimizi düşünüyolar biz istemez miyiz hamilelik günlerimiz cici cici geçsin hiç bişey düşünmeyelim 🙄