Herkese hayırlı geceler. Foruma yeni katıldım bayadir takip ediyorum. Benim sorunum aşırı takıntı bi konu hakkında gece gündüz düşünmekten kendini alamıyorum bu herhangi bi konu olabiliyo. 30 haftalık hamileyim bu sıkıntım yüzünden tadını bile çıkaramadım. Acaba hormonel bi durum mu hep bi mutsuzluk sıkıntı ve kaygı halindeyim. Benim gibi olan başka hamileler var mı merak ediyorum.