Mermermervee kbusraa Rukiye1006 [silindi] tabi ki özel mesajdan numaralarınızı yazın bana grubumuzu açtık 🤗
kbusraa Mermermervee merhaba bende yeni katıldım 6+6 haftalık olduk şükür eğer bir whatsap grubu açtıysanız katılmak isterim
Rukiye1006 Mermermervee uygulamayı güncellemedim sanırım ondan özel msj bölümünü bulamadım insta adresimi burakrukiyesari buradan ulasabilirmiyiz acaba birbirimize ☺️
Alin41 Rusen123 temmuzun sonlarıdır canım. Bende şuan 5+2 25 temmuz aynı zamanlara denk gelieoruz hemen hemen aslan burcu geliyor 😊😊
koza08 Hazzy Alin41 an itibari ile benim de 5+3 aynı gidiyoruz sanırım :) tam 5 haftalıkken doktora gittim fakat kese görünmedi. Sabah tekrar gidicez inşallah bu sefer görünür. Sen görebildin mi keseyi?
[silindi] Alin41 ben doğma büyüme izmitliyim evlendim 3 yıldır İstanbuldayım. Ama ailem hala İzmit’te sürekli gidip geliyoruz 🥳
Alin41 koza08 ben 4 haftalıkken gittim göründü Bnmki ama sağ tarafında tüplere doğru büyüme ihtimali varmış gidişatina bakacaz dedi o yüzden bugün yine gidicez doktora ne güzel aynı güm doüum yapacaz Allah kısmet ederse 😊😊🙏
koza08 Alin41 ben de bugün gördüm çok şükür minik kesemi. 🥰 sırada kalp atışları var. 27 temmuz gösteriyor şimdilik doğum için 🎉
Alin41 koza08 bendw bugün gitrim geldim iyi gidiyor şimdilik 9 aralıkta kalp atışı için çağırdı beni inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🙏🙏🌺❤️
TunarinAnnesi koza08 bende Bugun gördüm kesemi çok şükür 🙏❤️🥰😍🤗İnşAlalh 2 hafta sonra kalp atişina gidicez kısmetse İnşAllah 20 Temmuz doğum 🤰🏻
koza08 Hazzy bize de nasip olur inşallah duymak. İnsan inanamıyor zaten. 😀 keseyi görünce rahatladım bir de kalp artışını duysam bir oh çekicem 🥰