milayerli Geçen hafta adet gecikmesiyle öğrendim... cuma günü kalp atışını dinlemeye gideceğiz insallah 🙏🏻🥰
milayerli Mermermervee bende bekliyorum ya cuma günü gideceğim kalp atışı icin tedirginim 22+3 te bir kaybım var acayip korkuyorum 😔
Mermermervee milayerli rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin korkma insanın korktuğu başına gelirmiş
milayerli Mermermervee canım ayrı bir başlık açarsan daha çok kişi katılır bence Temmuz anneleri wp grup diye bi başlık aç bence yazanları eklersin 😊 ben özelden yazdım numaramı sana
kbusraa Mermermervee merhaba bende yeni katıldım 6+6 haftalık olduk şükür eğer bir whatsap grubu açtıysanız katılmak isterim
Mermermervee milayerli canım bulamıyorum numaranı ben pek anlamıyorum burayı o yüzden wp grubu istiyorum zaten oluşturalım bencede ama özel neresi
milayerli Mermermervee yukarıda tüm tartışmalar kısmına basarsan özel mesajlasma var oraya bak istersen canım bence en güzeli yeni bir post açıp oluşturmak
Hazzy Rukiye1006 benimde aynı bulantı yok sivilce oldukça fazla :) bizde 8. Haftadayız 12 haftadan sonra gecermiş sivilceler inşallah bizede hamiş güzelliği gelir :)))
Rukiye1006 Hazzy Amin Bian evvel gecerde yüzümüz güzelleşir inşallah yarabbiiim 🤲 bizde 8 haftalık olduk bugün 😌
koza08 Hazzy Alin41 an itibari ile benim de 5+3 aynı gidiyoruz sanırım :) tam 5 haftalıkken doktora gittim fakat kese görünmedi. Sabah tekrar gidicez inşallah bu sefer görünür. Sen görebildin mi keseyi?
milayerli MinnieMouse minikavakado Rusen123 [silindi] Ana-1 AnneyimHamileyim Sldmrt whatsapp grubuna katılır misiniz hanımlar?