MinnieMouse annelerimize folicasit verilmiyordu çünkü onların zamanında hersey olmasa bile birçok şey organikti .. eğer duzenli besleniyor ve bütün vitaminleri alıyorsan tabi ki folik asit kullanmasan da olur .. doktor onu önlem olarak veriyor çünkü doktor senin nasıl beslendiğini bilmiyor ... folik asıt önemli mutlaka Ilk 3 ay alınmalı .. sevgiler