Merhabalar hanımlar bende sizinle aynı dertten muzdaribim o yüzden yazmak istedim..24. Haftaya kadar herşey normaldi bende hiç rahim ağzı ölçümü yapılmamıştı 24.haftada kasık ağrısı hissettim ve ilk o zaman 2.4 olarak ölçüldü ve Bundan sonra ki süreci yatarak geçirmem gerektiği söylendi öylede yaptım sabah akşam progestan fitil kullandım ve günde toplam 1 saatten fazla ayakta kalmamaya çalıştım bu süreçte ölçümler devam etti fakat uzama olmadı arkadaşların dediği gibi sadece kısalmayı yavaşlatabildik..30.haftada rahim kasılmalarım başladı ve ilave olarak magnezyum ve adalat isimli ilaçları kullanmaya başladım ve kasılmarı kontrol altına alabildik 34.haftada tüm ilaçları kestik ve şuan rahim ağzı uzunluğu1 cmden de düşmeye başladı ve 38inci haftadayım..biraz uzun yazdım k.bakmayın☺doktorunuz yatmanız gerekiyor diyosa lütfen dinleyin ve ilaçlarınızı düzenli kullanın biz elimizden geleni yapalım gerisi Allaha kalsın🤲🏻 Hepimize sağlıklı doğumlar diliyorum