Kubraunlu bence hemen bir perinatologa gorunmen lazim.. Ben bebegimi kaybettim, ama inşallah sen gerekli önlemi alarak yavrunu sag salim alirsin kucağına. Ayrica 2.2 çok kisa degil, benimde oyleydi serklaj oldum ama nafile... En iyisi bir perinatologa gorun. Insallah sana bisey olmaz, guzel düşün güzel olsun