Edali canım rahim ağzı yetmezliğin varsa eğer fazla ayakta kalma. Bebek kendi ağırlığı ile basınç yaparak rahim ağzının açılmasına sebep oluyor. Yatmak belki rahim ağzını uzatmaz ama kısalmasını yavaşlatır. Ağır kaldırma. İnkanın vArsa tuvalet harici kalk sadece. Merdiven çıkma. Hoplayıp zıplama.iş yerinle konuş, heyet raporu ile al. birde aşırı üzülme Allah a bırak hayırlısını sağlıklısını dile. Benim de durumum seninle aynı. 25+5 te sezeryan oldum. Sadece benim bebeğim 4 gün yaşadı. Rabbim bu bebişlerini bize bağışlasın.
Serkülajdan da korkma. Anestezi ile yapılıyor. Hafif ağrın oluyor. Hafif kanaman oluyor ve geçiyor hepsi. 😊