muhallebik tamam da ben zaten yatmayın kalkın doktorunuz uyduruyor demedim. Benim doktorumun söylediğini söyledim ve yanlış yönlendirmek istemem dedim. Sonra yazılanları okursanız böyle bi ithamda bulunmazdınız. Her doktorun tedavi yöntemi farklıdır ben zaten bunu söyledim. Ben niye hanımefendiyi yönlendireyim ki o vebalin altına gireyim. Ki ben 2 doktor değiştirdim diğerini kendi kafamda onaylamak için o da bana aynısını söyledi. Doktorlarda kendi içerisinde farklı yorumlars sahip ve tarzlara sahip olabiliyor. Ki hanımefendiye de yazdım sizin doktorunuz sizi daha iyi biliyor diye. Ama rahim ağzı uzunluğu yatarak uzamaz dedim sizede bunu bana profesör doktor söylemiş başka doktor söylemiş ben kaç tane makale okudum yatarak rahim ağzı uzunluğu uzamadığını. Şimdi siz böyle bi durum yaşamıyorsunuz Allah göstermesin inşallah o yüzden benim kadar içinde değilsiniz benim kadar fikir sahibi de değilsiniz. Ben bugün doktorla konuştuğumda sen zaten her şeyi biliyorsun diyor neden çünkü korku var içimde her an bebeğim düşecek diye. Ben kimseyü yönlendirmedim kendi tecrübemi yaşadığımı anlattım hanımefendiye. Ki hanımefendinin doktoruda ona git eve yat dememiş çalışmasına bile müsade etmiş. Bende hareket ettiğinde aklı kalmasın diye rahat olsun diye kendi fikirleirmi belirttim.