Nehirr88k adetim 2 gun geçti karnim agriyo hala gelmedi umut ediyorum hep böyle olunca ama sonra geliyo 😊 eşimde her ay umut ediyo konusunu açinca kiziyo yapma ben üzuluyorum diye test yapiyorum negatif basinda bekliyo saatlerce belki çikar cizgi diye belli etmiyo ama oda üzülüyo. Nasipte ne zaman varsa o zaman olucak ve ben dünyanin en mutlu insani olucam. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın. Evlat acısi zor derler evlat hasretide çok zormuş çok buyuk şükür istiyo evlat olanlar çok şansli hergün şükretsinler öyle bi nimet ki evlat ..