Nehirr88k olmazmı evlat edinmeyi düşündüm, boşanmayı düşündüm en kahredici düşüncede buydu belki ama eşime haksızlıklık yaptığımı düşünüyordum mantıksızca şimdi düşündükçe utanıyorum! Dualara sığındım her aklıma geldikçe önce kendime sonra anne olmak isteyen herkese dua ettim olmucaksa al canımı diye bile günlerce ağladım eksikliği çok kötü allah kimseye yaşatmasın şimdi 7 haftalık hamileyim mucize gibi olmaz dediğim anda geldi yavrum evimin neşesi oldu siz siz olun dualara sığının sağlıklı beslenin allah ol der ve olur 🙏🏻