Nehirr88k yaşınız kaç bilmiyorum, ben geç evlendim ve iki yıl oldu Rabbim den umudumu hiç kesmedim onun hazinesinde çok verecek biliyorum ama ne zaman onu bilmiyorumdum ki gaybı ALLAH bilir, daha önce kistten ameliyat olduğum için sorun bende deyip kaç dr gittim yeni evliyim ve sorun çıkmıyordu geçtiğimiz mart ayında kimyasal gebelik geçirdim doktorum benden veya eşimden kaynaklandığını söyledi benden hormon eşimden sprem tahlili istedi benim hormonlar güzel çıktı eşimde sıkıntı sizinki gibi morfoloji 0 tabi benlm doktorum eşimden tahlil istedi ve 1kutu ilaç verdi onunla da sadece sprem sayısı biraz yükseldi dr aşılama yapalım dedi istemedim eşimle kartal devlete gittik orasıda tekrar tahlil istedi ve 4sonraya git özelde yaptır dediyselerde ben yok devlet hastanesini bekliycez dedim çünkü biliyorum daha iyi araştırılacak vel hasıl kelam Eylül ayında randevu zamanımız geldi tahlil verdik ve hayaller paris 😊sprem sayısı düşmüş morfoloji 0 hareketli sprem hiç yok direk tüp bebeğe yönlendirdi hemen orda mantığımı devreye soktum ve ilaç istedim doktor kızım zaman kaybı dediysede aldırış etmedim evet belki biraz, belkide çok zaman alacaktı ama olsun yeterki tedavi olsun tüp bebek bile yapılacaksa sağlıklı spermlerle yapılsın dedim ve eve geldik ilaçları aldım her gün düzenli bir şekilde eşim içti tabi bende Leyla 😊nasılsa eşim tedaviye yeni başladı şimdi olmaz diye düşündüğüm ilk ay hamile kaldım, şuan 9haftalık Rabbim sağlıkla gelmesini nasip etsin inşALLAH, bugün biraz bizi korkuttu oda geçer ALLAH'ın izniyle , demem oki canım sakın pes etme hiç bir zaman ALLAH'tan ümit kesilmez Rabbim Ol deyi versin ve oldursun...