Elfdvl İlk 3 ay devlet hastanesine git düZenli hem o ara özel hastane ve doktor araştır.Devlet hastanesinde gereksiz test istemiyorlar zaten.3 aydan sonra da özele başlarsın, testler için devlete gidersin.iki tarafta da ayağın olur.Zor değil yani.
sadece özel maddi anlamda yorar seni söyliyim.Tüm testler devlette yapılıyor nasılsa.Bunun daha 2’li 3lü testi var detaylı utrasonu var..var da var.