Hzr_7714 zaten özelde ki de hemen çıkmaz gelmezsin arar öğrenirsin sonuçlarını dedi
Elfdvl Bende gitmedim zaten hastanenin sayfasindan almistm sonuclari
Elfdvl ben butun tetslerimi yaptirdim ozelde sonucta bebegim icin hersey
Elfdvl evet canım özeldeki doktorum dedi devlette yaptır diye zaten