Saliha28 bende 19 haftalığım bel ağrım çok fena gece çok bölünüyodu uykum. Buradaki arkadaşların da tavsiyesiyle hamile yastığı aldım o kadar rahat ettim ki anlatamam.. sabit yattığım için uykum bölünmüyo diğer türlü yastıklarla oynamaktan helak oluyodum bütün gece😂 tavsiye ederim 👍