Bebisim_1208 sen psikolojik deyip alaycı tavırla cevap veriyorsun ya hani bende aynı had ile. Burası herkese açık bir platform linç anlayışınız ne bilmiyorum hanımefendi ben bir terbiyesizlik yapmadım. Mesela bilginizin olmadığı konuda siz yaptığınız yorumla hadsiz olabilirsiniz. Bilgi olsa bile kesin konuşmuyor insanlar. Siz burdan sallayın sonra cevap gelince had diyin. :) bi de şey havaları yok mu bazılarında ohoo senin ki daha erken ne hissedeceksiniz, daha erken ne bel ağrısı, ay bunlar psikolojik şunlar şöyle. Ee tamam karşındaki belki gerçekten heyecanlı ve psikolojik yaşıyor o heyecandan mutluluktan yahu sizde kadınsınız birde hamile bir kadın onun geçtiği yerden geçmiş. Siz niye linç edince sıkıntı olmuyor hanımefendicim. Had bilmek herkese lazım iyi geceler