Bebisim_1208 psikolojikle ne alakası var ağrıyorsa ağrıyordur yani. Bizde 20 haftalığız benim baya dayanılmaz sırt ağrım var belde daha çok. Doktorum fizik tedaviye yönlendirdi kemik yapımın ince olduğunu çok düşük kilo ile hamile kaldığımı bu yüzden 2 3 kat fazla yaşanır dedi. Siyatik dedi ama net tehşis doğumdan sonra emar ile olur dedi. Hamilelikle gizli olan bir takım rahatsızlar yahut yapısal şeyler ortaya çıkıyor. Zayıflığım yapısal vücut kendini doğuma erken hazırlamaya başlıyormuş benim 15 te başlamıştı devam ediyor hala. Sıcak havlu hafif ovalama yağ iyi geliyor.
Saliha28