Minnakanne Minikfasulye iş gereği diyarbakırdayım ailemin yanına gelip gidiyorum ama. 🤗 hastaneye de burada gidiyorum. Sen devlette mi özelde mi muayene oluyorsun dogumu orda yapmayı düsünüyordum ama esim ordaki özel hastanelere bile güvenmedigini soyluyor.
Minikfasulye Minnakanne devlete adim atmm canim skntili yer ozelde gultekin akkucuk diye bi doktor var gayet memnunm ona gidiyorum
Minikfasulye Fatmanur4242 amin insllah ya 13 haftalkken de ogrenn varmis ama kimi 20 ye kdr sakliyoms .d
FadimeUysal Fatmanur4242 amin teşekkürler 4 yaşında bi kızım var🙏🏻😍şimdi ki ne olcak bakalım merakla bekliyoruz 😇senin ilk mi?
burcuburcu Fatmanur4242 fatmanur memnunmusum jule hanımdan bende selçukludayım realin karşısındayım hemen
Ryhann Şuan Ankaradayim ilk defa burda gittim doktora Konya'da doğum yapcam ama daha belirlemedim hastane ve doktoru
Minnakanne Minikfasulye bende 12.haftada ogrendım 😊 17.haftada da aynıydı. Pazartesı yıne gıdcm 22. Haftamda da aynıdır ınsaallah. 😄
Denizzzkntt Minikfasulye aslında İstanbul’a çalışmaya geldim ailem Karaman’da sonra da eşimle tanıştık evlendik 😊 çok nadir olduğu için Karamanlılar heyecanlanıyorum görünce
Minikfasulye Minnakanne valla 11 haftalikken kontrlm vardi daha kucuk dedi iste 13 de bidaha gidicm seker hastasi oldm icin 2 haftada 1 kontrola cagiriyo doktorum 2 li test yaptrdnmi
Fatmanur4242 burcuburcu evet çok memnunum en azından güveniyorum çok kendimi de mutlu ve güvende hissediyorum neden olduğunu bilmiyorum 😊
BsrArif burcuburcu bende Konyalı değilim canım eşimin işi için iki aydır buraya taşındık sekçuklu da oturuyorum bende doktor fikrim Yok iyi mi gerçekden doktor hanım
BsrArif Fatmanur4242 bende Selçuklu da oturuyorum iki aydır buradayız eşimin tayini dolayısıyla bende medicanaya gittim iki kez özlem hanıma ama hastane çok gereksiz pahalı geldi bana değiştirmeyi düşünüyorum