Fatmanur4242 burcuburcu evet çok memnunum en azından güveniyorum çok kendimi de mutlu ve güvende hissediyorum neden olduğunu bilmiyorum 😊
Minikfasulye Elif35 canim ben o hastaneyi blmiyorim selcuklu hastanesinde 65 odedim oraya hic gtmedm konyada yasamiyorum zaten karamandayim ben yanls anlasilma olmasin
Ummu_gul Elif35 doğum evi ne nereye gidiyorsunuz ben konyayi pek bilmiyorum alanyadan gelin geldim de konyada kac tane dogum evi var bilmiyorum o yuzden 😊
Betullll Fatmanur4242 Başkent hastanesi Emel Ebru Özçimen'e gidiyorum çok tatlı Güler yüzlü bir Prof 👍🏻