Yrnkrm yani senin kararın o kadar param olsa bile (maalesef yok hem de karı koca çalışıyoruz ama kira kredi borcu hele şimdi bebek masrafları şu an o kadar parayı ayıramayoruz) her hangi bir risk durumunda maalesef kabul dahi edilmiyoruz özellerin çoğuna. Bir de devlette cidden kayıp oranları daha çok anlayabiliyorum endişenizi ama dediğim gibi özeller riskli hastaları devlete yönlendiriyor kayıp oranı çoğalmasın diye ve onca hasta içinden maalesef kayıp oranının çok fazla olması normal sirkülasyon çok çünkü. Ayrıca özellerin çoğunda yeni doğan ünitesi yok olanları ayrıca para. Dediğin devlet hastanesinde eğer yenidoğan ünitesi yok ise hastane kadın Doğum üzerine değildir. Kadın Doğum üzerine olan bi hastane illaki vardır orayı düşünebilirsiniz. Benim şansım istanbul da olmam ve Zeynep Kamil gibi ülkede kadın Doğumda en iyi hastanelerden biri olan bir devlet hastanesine sahip olmamız. Diğer şehirlerden çok riskli gebeleri zaten Zeynep Kamil e yönlendiriyorlar. Ayrıca yine hastanede yatarken yan tarafımdaki hasta Doğum yaptı ve bebeğin küveze girmesi gerekti maalesef Zeynep Kamil de yer yoktu ve kadının bebeğini ünlü bi özel hastanenin yeni doğanına sevk ettiler hem de ücretsiz. Ama özelde hastane ayarlayın falan dediklerini duydum (ne kadar doğru bilemem). Şahsen ben dediğim gibi çok çok zengin olsam tabii ki isterim çok iyi bi hastanede 15-20 bine Doğum yapmayı eşimin yanımda olmasını vs. vs. Ama o kadar zengin olmadığıma göre ve bebeğimin o paraya daha çok ihtiyacı olacağına göre (masraf eğitim şu bu) o kadar parayı yine gönül rahatlığı ile özele dökemem açıkçası en kötü banka hesabı açar adına yatırırım eğitimine harcarım ileride. Ekonomik durumunuzu en iyi siz bilirsiniz tabii ama o paraya ihtiyacınız varsa ve bebeğin eşyasında şunda buna ihtiyacında harcama taraftarı iseniz kadın Doğum üzerine olan bir devlet hastanesi araştırmanızda fayda var. Hijyen derseniz ben buradaki yattığım hastanede hijyenik olmayan bi durum görmedim sadece Şişli Etfal de doğumhanede bir gün yatırdılar beni ve Doğum yapan bir hastayı çatalda gördüm kan revan içinde😳 o durum beni kötü etkiledi mi evet hala niye o hastanın kapısı açıktı anlamış değilim herhalde acil bir müdahale gerekli idi ama o anda o anne beni fark etmedi bile herhalde kendi derdi ile uğraşıyordu bunlar maalesef olmaması gereken fakat şu an için engellenemeyen durumlar. İNŞALLAH daha iyi şartlar da olacaktır ileride. Bi de normalde tek korkutan beni gelenin gidenin Doğum esnasında pandiklemesi😭 şahsen ben yanımda doğuranları gördüm ve o korkuttu fakat o an can havli ile anne adayları bunu da sorun etmedi ve yanımda gördüğüm için ALLAH dayanma gücü veriyor o esnada. (beni de tüm hastane alttan kontrol etti desem yeridir ama can havli ile o an hiç takılmadım şimdi düşününce sadece fark ediyorum ve anımsıyorum o an bebeğimi kurtarma çabası içinde olan tüm doktorlar da gerçekten çok çok önemsediler ve gerekli gördüler ki kontrolü yaptılar). Tecrübe olarak da devletteki doktorların gördüğünü İnan özeldeki görmüyor. Yani bebeğime şu olur bu olur deme kötüyü çağırma olacağı varsa maalesef oluyor biz kendimizden daha değerli olan evlatlarımızı emanet ediyoruz İNŞALLAH ALLAH iyi insanlarla karşılaşırız ki iyileri de var emin olun.