Yrnkrm evet dediginiz rakamlar çok fazla ama evlat denilen nimet dünyanın en pahalı altınından pırlantasindan daha kıymetli. Ben Diyarbakır Memorial e gidiyorum sezeryan ve normal dogum ücreti aynı. 3290 indirimsiz, 2980 kurum indirimli . Bizim ki kurum indirimli. Diyarbakır için konuşuyorum burada 400 e doğum yaptıran özellerde var ama özel demeye bin şahit ister doğumdan sonra enfeksiyon kapmayıp sağlam çıkarsanız halinize şükredersiniz. 2500 e yaptıran bir hastane var orası da devletin bir tik üstü. Memur olduğumuz için diyarbakirdayiz buradaki her anlamda en iyi en donanımlıhastane ve en iyi doktorlar memorial da. Devlet hastanesini görseniz batıdaki devlet hastanelerine oturup şükrederseniz. Bizim evimizin tuvaleti bile devlet hastanesinin yatan hasta odalarindan daha temizdir. Herhalde Batıdada olsam yine özeli tercih ederdim ama öyle vasat bir özeli değil tam donanımlı bir hastane ve gerçekten işinin ehli olan bir doktorun bulunduğu özel bir hastaneyi. Sonuçta bende, evladimda çok degerliyiz. Neden kendimi riske atayım ki .