Bsecill ikili test için fiyat aldım 395 tl.Ertesi gün arkadaşım arıyor ona da 480 tl diyorlar.İnsan ister istemez şüpheye düşüyor.Gidince detaylı fatura istedim veznedeki kadın bir kem küm etti detaylı diyince ücret almadı önce indirimlerinizi ayarlıcam dedi, eşime döndüm ne alaka dedim indirim falan.Ücret ödicez tam doktorda işlem bitince , indirm yapcaz dediler neye göre bilmiyorum muhtemelen fatura kesmemek içindi ama indirim vs yapmadılar detaylı fatura vermek istemediler.Tek tek görmek istedim işlemlerin ücretini çünkü içime kurt düşürdüler durduk yerde iyice, direttim normal fatura verdiler.Kabul etmedik eşimle eyüp bey denen adama yönlendirdiler çok afedersiniz ama tam bir öküz ! Kaba saba konuşmalar insanı iyice tahrik ediyor biz böyle fatura veriyoruz işinize gelirse deme moduna geçti.Hizmet dökümü verdiler.Danışmaya gidin girşte ordan alın dediler.Gittik.Kızın biri öbürüne tutarlar tutmuyor dedi.Önce verdikleri faturayı görmek istedi elimden çekmeye Kalkıştı bende sesimi yükselttim ne diye elimden çekiyorsun insan gibi iste diye bi panik oldular yok yanlış kaşe basmışız dediler bir yandan da bak düzelt şöyle dedi , tutarlar tutmuyordu ya..ftgını çektim ilk faturanın al şimdi dedim.verdikler hizmet dökümünde fiyatları ve tarihin yarısını silmişti kızlar.Ertesi gün aradık hastaneyi yeniden.Bu sefer başka bir muhasebe sorumlusu ile görüştük anlamak istemiyorlar , detaylı fatura vermemek için aşırı direttiler.Şikayet edicem sizi cimer e sağlık bakanlığına tüketici hakem heyetine dedim.Önce edebilirsinşz dedi sonra olay gelin misafirimiz olun çay kahve içelime döndü.Hizmet dökümünü ücretleri yazılı yolladı bu sefer.Sadece şuanda sağlık bakanlığına şikayet ettim ama tüketici hakem heyetine de edeceğim.çünkü devletin belirlediği bi tutar var bu testler için onların en fazla 2 katını alabilirler benden bi testten 6 diğerinden 7 kat fazlasını almışlar.O parayı söke söke alıcam onlardan.Biraz uzun oldu ama 😁 Bana 395 ken ertesi gün arkadaşıma 480 belki benden çnce 250ydi bilemiyorum.Tuhaf yani