Bende ankarada yasıyorum aylık kontrollerimi özele gidiyordum. Doğumu şehir hastahnesinde düşündüğümden 30. Haftamda oraya başladım. Burdaki yorumlardan okudugum doktora randeu aldım. Aşırı aşırı ilgili bilsem hep ona giderdim konusmaları herşeyi detaylı anlatması falan çok hoşuma gitti özeldeki doktoruma bin çeker resmen. Ve randevunuzu alıp gittiğinizde herşey o kadar güzel ve kolay ilerliyor ki orda hiç beklemedim bile. Haftaya yine kontrolüm var dopumumda orda olcak inşaallah. Belli olmayan tek şey sizi kimin doğurtcagı o gün kim nöbetçiyse o dogrutuyormus ama burdan okudugum kadarıylada sancı odaları falan tek kişilikmiş ve gayet temiz bi hastahne gördüğüm kadarıyla. Odalarda tek ve iki kişilkmiş. Sadece erkek refakatçi kalamıyor. Yaşayıp görcez bakalım hayırlısı. Hepimizin bebeği kendisi için çok değerli ama aynı işi yapan iki doktor araaından birine 10 bin vermek benim bütçemde yok malesef. Hepimizin hakkında hayırlısı olsun ❤ Bu arada şehir hastahnesine gidecekler için necati bey kesinlikle öneririm biraz yoğun oluyor randevularınızı olabildiğince son güne bırakmayın erkenden alın ❤