Yrnkrm Şaka gibi ama gerçekten öyle hala Dr bulamadım bu yüzden evet şehir Hastanesi kötü değil ama muayene odasına eş vs almıyorlar bırakın odayı kata almıyorlar doğum yaptığında refakatçi olarak kesin bayan istiyorlar benim kimsem yoksa bayan sadece eşim yanımdaysa ne yapıcam örneğin tek mi kalıcam saçmalık bence evet prosedür ama uygulanma şekli yanlış bu yüzden de insan özele yöneliyor ama Ankara da bu iş için aşırı yüksek yani 😞 bende bu dertten muzdaribim hala bulamadım maalesef karar veremedim😣