Yrnkrm buyuk sehirlerde insani somuruyorlar resmen,ben kastamonu da dogum yapicam ozel hastanede 3bin dediler,hadi en fazla 5e ciksin. Ve doktorumdan asiri memnunum,bir gece yatmam gerekti,kadin dogum servisi,ebeler,hemsireler inanilmaz ilgili. Ankara yada istanbulda dogum yapmayi istiyodum ama sizin verdiginiz gibi fiyatlari duyunca vazgectim. Ozel hastane diye resmen fiyatlari katliyorlar