gizemcskn Bsecill onun için size tavsiyem aventin silikon göğüs ucu hem yara olmaz hemde bebeğiniz sizi emer rica ederim ne demek 😊
Bsecill gizemcskn ondan alacağım ama zor oluyor felan yazmışlar yinede alıp kenarda bulundurucam kesinlikle çok sağolun 😊
gizemcskn Bsecill ne kadar olumlu düşünürseniz o kadar güzel olur bol su, uyku, ve ben galaktago süt damlası kullanıyorum Allah’a şükür sütüm bebeğime yetiyor ❣️ Hiçbirşeyden korkmayın yardımcı olduysam ne mutlu bana 😊
gizemcskn Bsecill anlayabiliyorum ama korkmayın herşey o kadar güzel de oluyor ki tüm korkuların yersiz olduğunu anlıyorsunuz 😊
Bsecill gizemcskn tamamdır sipariş veriyorum direkt 😊 çok teşekkür ediyorum yardımlarınız için bide güzel moral verdiniz bomba gibiyim çok çok sağolun Rabbim evladınızla ailenizle sağlık huzur nasip etsin size bir ömür
gizemcskn Bsecill Allah razı olsun güzel duanız için ❣️ Rabbim size de sağlıkla evladınızı kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🎈🌸❤️
seher_unl Bsecill kızımda Dr Browns biberon kullandım çokta memnun kaldım awentin emzik kısımları çok küçük olduğu için ağız yanlarından sızma yaptı hiç kullanamadım. Yine Dr Browns kullanıcam kısmetse
Esmayusuf33 Kesinlikle dr. Browns oneriyorum cok arastirdim ortasinda uzun ince pipet gibi bi aparat oluyor buda sutteki o kabarciklari sonduruyor ve bebekte gaz olusmuyor bende ondan alicam
Bsecill Esmayusuf33 brown pahalı geldi biraz maalesef o nedenle browna bakmıyorum😞 eminim çok güzldir ama bi biberon içşn değer mi bilemedim
gokerhalideda canım su içmesi için orta boyutlarda cam alabilirsin ben paşabahçeden aldım cam biberonunu, ama sıcaklar için cam kullanışlı olmuyor, avent’i öneririm yengemde onu kullanmıştı çok memnundu, bende o markadan yana kullanacağım biberonlarını☺️
Bsecill gokerhalideda ya avent yada lansinoh alacağım bende yine doktorumada bi danışmak istiyorum bakalım fikir beyan ederse iyi olur
Yusufakardes Bsecill tabiki var ben alıştırma bardağı olarak ta chicco tercih ettim emzik olarakta hepsi müthiş
Bsecill Yusufakardes ben emziği avent sipariş ettim dün akşam ama bakalım biberon konusunda doktorumdanda bir görüş istiycem ne diyecek bakalım 😊