Bsecill Yusufakardes ben emziği avent sipariş ettim dün akşam ama bakalım biberon konusunda doktorumdanda bir görüş istiycem ne diyecek bakalım 😊
Gnvrtgc KeremAsafmoOoOom Size bişey sorabilirmiyim. Bende iki tane cam avent almak istiyorum. Bi yenidoğan,bide devamı için. Sizde öyle yapmışsınız. Kaç cc aldınız biberonları ?
KeremAsafmoOoOom Gnvrtgc biri 120 cc biri 240 cc canım küçük olanı şuan su için kullanıyorum bebeğime büyükle mamaya devam ediyoruz
Gnvrtgc KeremAsafmoOoOom Peki küçük olanın Ölçüsü hangi aya yeter yetti. Yani büyüğe hangi ayda geçtinz 🙄
KeremAsafmoOoOom Gnvrtgc 3 aya kdr kullandım küçüğü 4. Ayında büyüğe geçtim benim ki biraz iri o yüzden mamayı fazla yiyo, 😂 😂 😂
yagmur2019 Bsecill philips avent almaya karar verdim yeni doğan için anti kolik özellikli ml si daha az olandan daha sonra da ml si daha büyük olanı almaya karar verdim çok araştırdım ve bu ürünler gerçekten çok kaliteli ve bebişlere uygun ☺️
Gnvrtgc Hanımlar Joker de Avent serisi biberonlarının tümü indirimde,ben aldım hatta. Bilgilerinize 😊