Merhaba arkadaslar aventın yenı dogan setlerınde klasık olan mı yoksa antı kolık olan mı mantıklı bıde altı aydan sonra ek gıdya gecene kadar kullanmazsak eger sonrasında baslıkları degısıp kullanabılırmıyız yoksa gereksıZ mı olur setını almak bılemedım