Sema1994 tugbadm hee ilk hamileligmde devlete gttm smdi ozele gidiyrm ilkim normal dogmdu ama henuz doktorum bsy demedi
Sema1994 tugbadm sadece dogum sirasnda doktorm bakmisti bide ebeler felan ondan öncesi hatirlamiyrm 3 yil oldu ama smdiki hamileligmde hic olmadm
Sema1994 Kizlar siznki karniniz sertlesiyormu sık sık bnm gunde 10 kez oluyordur heralde bebek toplanio ck tuhaf bi his oluyo
Kaysenur61 tugbadm biraz ağrı hissedebilirsin dedi hissttim ama dayanılmayacak bir his acı değil merak etme
Habibegnc tugbadm canim benim cati muanesi yapmicagini soyledi sancin vs oldugunda bakicagini soyledi bole olaninz varmi ya