azizegktrp 36+4 te yani dün oldum, birkaç saniyelik birşeydi korkulacak bir durum bence yoktu, canım hiç acımadı.
tugbadm Ozgeurkn sıkıntı yok çok şükür ama son anda bakıcak normal doğum olur mu diye bende hani bilgi almak istiyorum uygun mu değil mi başı aşağıda diyor kanalda mı değil mi bir bileği verse daha iyi hissedicem hayırlısı diyip beklicem
Mehricik 30 haftamda olmustu 1 cm aciklik vardi sonrkai her kontrolumde muayine oldu acitan bisey amma o kadar korkulud eyil derin nefes almak yeter vaginal usm gibi bisey
Nazouz tugbadm btnm genelde bir sıkıntı görmüyorlarsa 37. Haftadan sonra yapıyorlar bnm kuzenime hiç yapmamışlar mesela haftası dolduktan sonra yapmış doktordan doktora değişiyor demek ki bir sıkıntı görmemiş bekle inş bebeğini sağlıkla alırsın meleğini kucağına 🥰🤲🏻❤️
Beyzanurlina tugbadm 36 da oldum kuzum korkulcak hıc bısey yok gercekten ben heycanlıydım kastım ama kastım halde acımadı zaten jel sürüyo ilişkiye girdiğin gibi oluyo farkı yok 🤣
tugbadm Beyzanurlina 😂😂😂😬anladım canım benim bu gidişle hiç bakılmadan sezeryan olucak gibime geliyor
tugbadm _tugce anladım canım benim ilk olduğu için ne biliyim buradaki arkadaşlar hani muayene oldum normal olmuyormuş gibi yazınca bende merak ediyorum kendimi ister istemez
Beyzanurlina tugbadm doktoruna söle kuzum bıdahakı gittinde ne zaman yapcaksınız dıe 🤣 ebe bana 3500 üstü doguramazsın dedi dogurursun ama riskli konustu bide 3 kiloydu
Cemile190 tugbadm merhaba ben 37 haftadayım. Doktor 38 haftalıkken bakıcam dedi. Geneldede 37veya 38 bakıyorlar canım..
Hekrorkltkt tugbadm Almanyada yaşıyorum hemen tandevu almak zor kendi doktorunun harıcınde doktorumda izine gidecekti. Yerine erkek doltor bakacağı için siz muayene edin sizden sonra erkek doktorla görüşmek istemiyorum dedim
Sema1994 Nedn cati muanesi olunuyor ki bnm 2 gebeligm ilknde sadece suyum geldi ozmn catidan bakilmisti
Sema1994 tugbadm hee ilk hamileligmde devlete gttm smdi ozele gidiyrm ilkim normal dogmdu ama henuz doktorum bsy demedi
Kaysenur61 tugbadm biraz ağrı hissedebilirsin dedi hissttim ama dayanılmayacak bir his acı değil merak etme