Habibegnc tugbadm doktordan doktora degisiyo bu durum ben de mantikli buldum sancim vs oluncs baksin veya aksi bi durum hissettigimde
Deletedmom00180 Belindaa bende mecburi 33 te oldum ve 2.5 cm açıklık vardı ilaçlar serumlar derken yatıyorum erken doğum riskimden sebep aklıma takılan doktoruma da sormayı unuttum o açıklık öyle kalıyor dimi ?
Belindaa Deletedmom00180 Doktorum ilaçlarını düzenli kullanıp yat dinlen dedi öyle kalırmış 🤷♀️ inşallah kalır 🙏🙏