Tbrk78 canım geçmiş olsun 34 de yaptım bende aşamalar şu şekilde eğer hastanende kanguru yapıyorlarsa çok iyi olur bebeğin için ilk başta kendi başına nefes alasıya bana vermediler emziremedim ama bu süreçte sağıp götürdüm sende sağ sütün gelsin sonra makineden ayrılınca emip emmediğini kontrol ediyorlar eğer emiyorsa 2 kilo üstündeyse taburcusun ama emeniyorsa geliştiresiye bekliyorlar benim oğlumla birlşkte ne bebekler vardı 25 de doğmuş yine sen gibi benle aynı gün taburcu oldu olumlu düşün beneğinin yanında sakın ağlama her şeyi hissediyorlar çok geçmiş olsun soracağın soru varsa yardımcı olurum her gün kilo takibini öğren günlük kakasını çişini yapmışmı öğren gidince zamanla zaten sen kendin anlarsın gelişimini 🙏🏻 Biz 1 ay olucaz rabbim darısını sanada nasip etsin çok zor hastanede beklemek dualarım seninle başka kimse erken doğum dueumunu yaşamasın çok zor gerçekten soracağın varsa her zaman yardımcı olabilirim